Luggar och gluggar och kattmacarons.

Hejsan! Min lilla förkylning har helt plötsligt blivit stor. Såpass stor att jag behövde åka hem från skolan idag för att jag mådde så dåligt, usch. Jaja, då har jag ju i alla fall mycket tid till att blogga, haha. Jag tänkte att vi skulle kika lite på hur min Pinterest har sett ut den senaste tiden.
 
 
 
 
I matmappen finns bland annat supersöta kattmacarons, fikon som troligtvis inte är så goda men fina att titta på och  lavendelglass med den vackraste färgen.
 
 
 
 
I inredningmappen hittar man exempelvis en häftig trearmad lampa, turkosa kök och Elsa Billgrens ursnygga, rosa piano(jag gillar egentligen inte rosa, men kolla bara vad gulligt, vad finns det egentligen att ogilla?).
 
 
 
 

 
 
I inspirationsmappen finns det luggar och gluggar, markerade ögonbryn och flera av Eleanor Hardwicks underbara fotografier. Det var det, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0