Det är först när man ger upp som det blir nått nytt, när man släpper taget tar man steget.

Hej! Jag tänkte bara berätta att jag faktiskt tänker sluta blogga. För ett tag i alla fall. Vi får väl se när jag börjar igen, kanske om en vecka, ett år eller aldrig. Jag tycker helt enkelt inte att det är så roligt att blogga just nu, jag skulle vilja lägga mer tid på att skriva fina inlägg och jag skulle också vilja köpa en ny kamera så jag kan ta bättre bilder, men det får tyvärr vänta. Men jag har ju snart bloggat i ett år, guud så fort tiden går! Hur som helst så hörs vi nog igen någon gång, kanske på en ny blogg eller samma, kanske med en ny kamera eller en gammal, vem vet. Avslutar med lite inspiration från Pinterest.
 
 
 
 
 
 
Ha det riktigt bra nu, massor av pussar och kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0