Trafiken kryper blank som skalbaggskal i månskenet.

Hej igen! Här ovanför är fyra bilder som beskriver min dag, ungefär. Först har vi mina kläder för dagen, jag hade jeans för en gångs skull! De kommer från BikBok, toppen från Monki och koftan från H&M. Det har regnat och blåst nästan hela dagen och på andra bilden är utsikten över en grå himmel från mitt fönster. Sedan har vi mina molnstrumpor som jag tog på mig för att liksom pigga upp dagen lite, haha. Till sist är det en bild på en kopp mumsigt havtornste som jag drack när jag jobbade med min, Nannas och Hildas meteorologifilm. Och det var det! Ledsen att jag inte bloggar om något inressant men snart så kommer ni att få veta hur man gör min pastellfärgade trevåningstårta med fjärilar, jag måste bara göra den själv först, hihihihihi. Det ni! Jaja, ha det så fint, måndagspussar till er!

Kommentarer
Postat av: Nanna

YAY PASTELLFÄRGAD TREVÅNINGSTÅRTA MED FJÄRILAR :D

2012-05-15 @ 17:20:11
URL: http://nannnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0