Summer lovin' had me a blast.

Hejsan! Jag tänkte börja med att säga att jag inte gjorde tårtan helt själv, jag fick hjälp av pappa, Christine och Alma, tacktack! Jag har fått ett par önskningar om att jag ska visa vad jag fick i födelsedagspresent, så här kommer mina små presenter.
Först fick jag:
♥ Ett litet prickigt gulligt nagel och ögonbrynssätt.
♥ En slags smyckeshängare där jag kan hänga mina kragar.
♥ En fin burk och en ännu finare kent- t-shirt som låg i burken.
♥ En ELLE INTERIÖR.
♥ En stringhylla som var en "typ halvpresent" eftersom pappa vann den. ♥♥♥
♥ Massor av pengar.
♥ Ett hjorthuvud i papp som Frida fixat på sin skola och som satt på väggen och därför inte fick vara med på bild.
Sedan fick jag:
♥ Mango bodyscrub och showergel.
♥ Mera pengar.
♥ EN PUTTEBILJETT! ♥
Sedan lite bilder från min dag för att kompensera för att jag inte bloggade igår(höh, jag åt tårta istället).
(well, hello there crazysmile)
Idag har jag varit glad och längtat till PIP. Det har varit över 25 grader varmt och solen har stekt mest hela tiden, körsbärsträden blommar och jag har kunnat klä mig i ny, grön, vadlång kjol från Monki UTAN att behöva ha på mig strumpbyxor under. Till sist så har jag försökt fånga fjärilar med min lilla granne Hillevi och druckit hemgjord ljusrosa rabarberdricka med is och matchande sugrör ur en gammal glasburk för att det helt enkelt smakar mycket bättre och somrigare då. Japp, det var det. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: <3

Fin du är! Maj är hääääärlig!!! :)<3

2012-05-22 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0