Summer in the city.

Hejsan! nu börjar ju faktiskt skolavslutningen närma sig och jag har börjat titta på klänningar. Jag har hittat 3 stycken som jag tycker om från Asos, men jag är inte säker på om jag egentligen vill ha någon av dem. Hur som helst, här är de!
Den här är enkel men väldigt fin, den skulla passa perfekt till en håruppsätning och ett par röda ballerina. Dock är jag osäker på materialet som är ganska tunnt och lite glansigt.
Den här är som en sommardröm och har den perfekta färgen, men blommorna där uppe sitter lite konstigt.
Den här är riktigt gullig den med, men är den tillräckligt för en skolavslutningsklänning? Jag har ingen aning om vilken av de här jag ska välja, om jag ens ska ha någon av dem! Troligast är nog den första, eller möjligtvis den sista. Men jag har sett fina klänningar här också:http://prinsessankawaii.se/, dock går det inte att kopiera bilder därifrån. Den jag funderar mest på heter Garden Tea Party Dress, om ni vill kolla på den. GAAAAH! Jag vet inte vad jag ska ha. Vad tycker ni? Svara snälla, puss!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Den sista :)

2012-05-13 @ 21:15:24
URL: http://nannnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0