Kapitulera omedelbart eller dö!

Hejsan! Nu tänkte jag berätta vad jag har haft för mig de här senaste dagarna när jag inte har bloggat.
Alma fyllde år i fredags, så på lördagen firades hon och jag hjälpte till lite smått med hennes regnbågstårta. Fin va?
I söndags var jag ute och sprang bort all tårta, sov länge i mitt mjuka, fluffiga täcke och läste massvis. När jag hade läst ut hungerspelstrilogin(så himla bra, LÄS DEN!)så började jag på en annan bok, Kapitulera omedelbart eller dö!( också himla bra, LÄS DEN MED!).
Igår var det ju valborg och jag spenderade min kväll med Hanna, Mathilda och Wilma. Vi hade picknic på Kungsnäs och myste med filtar, pizza och bra musik. Det blev en riktigt fin kväll.
Och idag vaknade jag upp till hembakade scones och nypressad apelsinjuice hos Hanna. Inte så illa. Ja, det var nog allt. jag är ledsen för den dåliga kvalitén på de svartvita bilderna, men jag glömde kameran så fick fota med mobilen. Idag är det ju föresten första maj, wiieee! Som jag har längtat efter denna supermånaden. Massvis med vårpussar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0