Jordgubbar, kex, loka och en svettig aula.

Hejsan! Klockan halv två drar jag till sundstaaulan där jag ska befinna mig till circa klockan tio ikväll. Hemskt i detta väder, speciellt eftersom de inte har på ventilationen därinne och alla är så varma och packade som sillar på den lilla scenen att man bara vill svimma och dö lite grand, men det blir nog okej om jag får ta med mina små kompisar ↓
Haha, jag vet NÅGRA som kommer bli avundsjuuuuukaaaaaaa!
Nomnomnom ♥ Jag har precis klippt luggen också, för er som vill veta, äntligen kan jag se igen! Och mitt hår har blivit långt och jag har fått sommarfräknar på näsan och det är 28 grader varmt i solen och livet är bäst. Hihi, pussar och kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0