Den allra finaste blå färgen.

KOLLA KOLLA KOLLA!!!!!!! Idag fick jag med mig ett riktigt fynd hem, nämligen den perfekta jeansjackan!
Den är så där riktigt bra i modellen och har den allra finaste blåa färgen. Tänk er nu att denna jeansjacka gjord till perfektion bara kostar 150 kr, omöjligt, eller hur? Men jag kom över den för just 150 kr! Från början kostade den 300 kr, men de hade specialerbjudande på jackor. ÅHH! Ibland har man bara sån himla tur, jag hade lätt kunnat lägga trippelt så mycket på den här jeansjackan, men det slapp jag för min fina mamma betalade. Tack mamma! Min blogg handlar mer och mer om kläder, men jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt(?). Kanske har den helt enkelt förvandlats till en modeblogg i stil a lá Klara? Jaja, nog tjatat om detta nu, ha en riktigt fin fredagskväll! Jackan kommer förresten från Monki, kjolen från Beyond Retro och strumpbyxorna från Asos. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0