Baby you can drive my car.

Nu kan jag äntligen skriva ett inlägg igen! Den här helgen har jag varit upptagen med café och alla tankar har kretsat kring det så det har inte funnits möjlighet att blogga, men nu ni! Det kommer bilder och sådant från caféet senare, Frida måste bara lägga upp bilderna först så att jag kan sno dem av henne, hihi. Idag har jag varit i skolan och sedan tog jag och Evelina en sväng på stan där vi fikade och kollade runt lite. Det var mysigt och jag fick bland annat med mig den här hem.
En söt liten blus från Monki med fint blommönster, knappar och gullig krage. Jag är inte helt, helt hundra på om jag ska behålla den, men jag tror det. Jag köpte också lite nya underkläder, en basic t-shirt och en ny concealer. Imorgon blir det väl skola som vanligt och sedan får vi se vad som händer, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0