Från bloggarkivet: Oktober.

Hejsan! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte orkat. Nu har jag ju haft min blogg ett helt halvår så jag tänkte att vi skulle kika lite i arkivet och se vad jag har haft för mig varje månad. För att det inte ska bli för mycket på en gång så tar jag Oktober idag och resten kommer snart. Enjoy!
OKTOBER:
I oktober startade jag bloggen, åkte till Stockholm tillsammans med Ebba, Mathilda och Wilma, spenderade mycket tid med de tjejerna utöver det också, jag badade mycket och en kväll gjorde jag tyska äppelpannkakor.
Jag gjorde hemmagjord chailatte, köpte min mysiga pläd, hade alldeles för mycket läxor och åt hemlagad pizza.

Vi hämtade hem Siri, jag läste överdrivet mycket tidningar, hade ovanligt roliga kemilektioner och lekte supertant.
Till sist gjorde jag mitt klädträd, nördade MY MILK TOOF, sydde lite och lagade ägg och bacon.
Ja, det var allt för Oktober. Ha en fin lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Nanna

HAHAHAHHAH DÄR ÄR JU JAAG!! :D Fett ful..

2012-03-17 @ 23:54:51
URL: http://www.nannnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0