I hela mitt liv har jag hört en sång, en vaggvisa du sjöng en gång.

Hejhej! Redan i måndags började jag känna att jag inte mådde helt tiptop och nu har det bara blivit värre. Imorse kändes det som att jag skulle kräkas, så jag tänkte att det kanske var något magsjukegrejs och att det var bäst att stanna hemma från skolan. Nu mår jag dock helt okej, men fortfarande inte riktigt bra. En bra grej är att mitt i allt detta illamående är jag glad! Särskilt över tre saker. Den första är att jag har beställt ett par vita nylonstrumpbyxor (som inte går att få tag på här i Karlstad) från Asos som borde komma snart. Då får jag lika fina ben som Sandra!
Den andra är att JAG SKA FÅ EN STRINGHYLLA! Wiiiiii! Pappa var med i en tävling där man kunde vinna en, och han vann! Det bästa är att jag ska få den, hihi. En sån här fin är det, med svarta gavlar och valnötsskivor.
Den tjedje väldigt bra saken är att Kents nya singel 999 har släppts! Den är ett smakprov från deras nya album Jag är inte rädd för mörkret och det går att lyssna på en liveversion här: http://kent.nu/ Här är omslagsbilden till albumet som kommer ut den 25 april, lääängtar!
Rubriken är förresten en fin textrad från 999, för de som ville veta. Ja, det var nog allt jag hade för idag, puss! (eller inte om ni inte vill ha magsjuka, haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

KRRRYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAA ppppåååå diiigg!! <3<3<3

2012-03-28 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0