Från bloggarkivet: November och December.

Godmorgon! Idag vaknade jag ganska tidigt av att solen sken in genom fönstret, så jag bestämde mig för att fixa November och December från bloggarkivet. Detta hade jag alltså för mig då!

NOVEMBER:


November började med att jag och Hanna hade halloweenfest, jag var på spakväll hos Moa, vi lekte med Siri och krattade löv.
Jag badade fotbad, trånade efter vintageklänningar, tonade håret och köpte glitterstrumpbyxor.
Och November avslutades med att jag köpte mig en finfin fåtölj, började packa inför flytten, köpte ett par nya favoritkängor och till sist flyttade vi in i den nya lägenheten.
DECEMBER:



I December hade jag och Hanna julcafé, det kom ingen snö och jag lade upp bilder från den förra snöiga vintern för att klaga för vädergudarna, jag började trixa med julklappar och vi klädde granen alldeles för tidigt.
Siri började vara ute mer och mer, Hanna kom och bakade med mig en dag, det blev fort den 23:e och jag och Siri önskade god jul och jag gjorde egna marshmallows.
Själva julafton firades i stan med röda finklänningar, jag fick paket, dagen efter firade vi i Snårstad och jag ställde upp mitt godisland, sedan blev det nytt år och Januari började.
Det var November och December, nu är det bara att vänta på resten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0