Från bloggarkivet: Januari och Februari.

Hejhej! Nu har jag bara Januari och Februari kvar från bloggarkivet, sedan ska jag inte plåga er mer, jag lovar!

JANUARI:



I Januari handlade jag på mellandagsrean och köpte min älskade kattröja, jag åkte skidor i Branäs, köpte lite grejer till mitt rum, och vårt kök var under renovering och såg ut som ett bombnedslag.
Jag köpte min fågelklänning, hade ansiktsmask, fotade på vår takterass och bakade banankaka.
Jag gosade med missen, fotograferade läskigt och vårinspiration och sedan inhandlade jag mitt bananshampo.
Januari avslutades med att jag pluggade fysik, längtade tillbaka till Grekland, red med Mathilda och åt gulaschsoppa.
FEBRUARI:
Februari började med att jag hade jättetorr hy och gav tips till andra i samma situation, jag matchade kragar med prickigt, fick ordning i min garderob och gjorde lyxfrukost på alla hjärtans dag.
Jag längtade efter semlor, vinterstrejkade med prästkrageklänning, gjorde en tavla med viktigt budskap och ville ha affisher av Vee Speers.
En dag var jag på bra humör och satte på mig min bästa kjol, jag var i huvudstaden och köpte mig en hatt och en ryggsäck, en sjömansklänning slank med också, och till sist gjorde jag en tebjudning-fotografering med Frida.
Nu är det slut på saker från bloggarkivet, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0