5 bra saker en måndag.

Hejhej! Nu kommer ett nytt 5 bra saker-inlägg. Det var väl ändå på tiden!

Film/serie:
Smash.



Jag var lite tveksam när jag först hörde om den nya serien Smash, den verkade vara så lik Glee och ganska tråkig, men efter att ha kollat på ett avsnitt så måste jag faktiskt medge att den var bra. Frågan är bara om det är värt att kolla vidare. Den innehöll mycket musikalsång, dansnummer osv, och det gillar ju jag, så varför inte? Smash får helt klart vara med på 5 bra saker!
Skönhetsprodukt:
All-in-one Face Base.



Återigen tänkte jag hylla The Bodyshop, men det är ju bara för att de är så himla bra! Denna gången handlar det dock om smink, och inte hudvård. De har kommit med en ny grej - foundation och puder i ett! De kallar den "All-in-one Face Base", och jag har testat den. Den var jättebra! Det kanske låter skumt med foundation i puderform, men det täckte perfekt och kändes mycket lättare på huden än vanlig flytande foundation. Ett minus skulle väl vara priset då (250 kr), men det verkar faktiskt värt det. Om jag får råd så får vi se om jag köper det - jag har hört bra saker om FIT ME sminket också, men än så länge håller jag på The Bodyshop! Vill du läsa mer om All-in-one Face Base så kan du gå in på deras hemsida.
Klädesplagg/skor:
De höga jeansshortsen.



Nu är det vår och alla verkar vilja äga ett par slitna jeansshorts med hög midja, även jag. De kommer i alla möjliga former och färger från massor av olika ställen, och vem skulle inte vilja äga något av paren här ovanför? Jag tror att jag är nöjd så det räcker med mina enkla från Monki, men trots det kan man ju alltid drömma lite.
Mat/sötsak:
Fattiga riddare.



Pannkakor och toast i kombination - kan det bli bättre?
Pryl:
Färgglad pinnstol.



Lite färg kan ju pigga upp en plats, och en gul pinnstol skulle göra susen i mitt vita rum. Vad tror ni?
Det var alla bra saker för idag, hoppas ni fick något tips som ni tyckte om. Ha nu en bra måndag!








Kommentarer
Postat av: mathilda

älskar den gula pinnstolen<3<3<3

2012-03-07 @ 09:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0