Sverige, sverige älskade vän.

Hejsan! Igår hade jag en mysig men ganska seg nationaldag. Först åkte jag in till stan med Hanna, mamma och Tomas och vi åt glass på Carli ( jag tog yoghurt med amarenakörsbär och blodapelsinsorbet, MUMS!) och efter det gick jag och Hannisen på stan en tag. Sedan åkte vi hem och jag och Hanna hade allmänt mysigt och tog en cykeltur och hälsade på hästar mm, medan vi väntade på att Jonathan, Christina, Øyvind och morfar skulle komma och äta middag. Till slut kom de och det smakade suuuupergott. Först grillat med färskpotatis och sedan jordgubbar och snickersrutor!
Igår var det nästan lite sommar i luften igen och det var härligt, men trots att jag hade en lugn dag så var jag så himla trött att jag i princip somnade så fort jag la huvudet på kudden. Hoppas att ni också hade en skön nationaldag, och om inte, don't forget that tomorrow's friday! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0