School's out for summer!

Hejsan! Idag har jag SOOOOMMAAAAAAARLOOOOOV!!! WIEEE! Klockan sex gick jag upp imorse och vid halv 8 bafanna jag mig i domkyrkan där vi hade skolavslutning. Efter att ha kollat på ett antal betygsutdelningar, lyssnat på flera tal och sjungit Den blomstertid nu kommer så fick vi äntligen gå ut ur kyrkan och in i sommarlovet! Här kommer några bilder från avslutningen.
Här har vi Wilma och Mathilda inne i kyrkan.
Och Moa och Nanna bakifrån.
Utanför kyrkan så skulle alla kramas.
Här är Wilma och Nora.
Och här är Moa (och Nora och Evelina i kanterna).
Här har vi hela gänget! Det är så roligt med skolavslutning, för alla klär upp sig och är så himlans fina.
Sedan var vi ett gäng som vandrade vidare till Carli för att äta glass.
Det var gott.
GLAD SOMMAR PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: mathilda

mycket snygga bilder på mig, med dubbel haka och allt!!!

Men älskar dig en då (tror jag) hahaha glad sommar klara!!!!!

2012-06-15 @ 21:13:05
Postat av: Nanna

Ouuusch!! Mina elefantben.. som dessutom ser jättebleka ut pga de dumma strumpbyxorna blää >.< jaja glad sommar! :D <3

2012-06-15 @ 21:30:48
URL: http://nannnas.devote.se
Postat av: Evelina

Haha fina bilder! Jag kommer sakna er alla i sommar! <3<3 :)

2012-06-16 @ 14:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0