Flowers in my hair.

Goddagens! Idag är det midsommarafton och det ser ut som att vi faktiskt blir utan regn i år, dock blåser det något så förfärligt här ute i Snårstad. 
 
 
Jag ser ut ungefär såhär i ny, hallonmönstrad klänning från H&M och uppsatt hår, vi får se om jag kanske vågar mig på att pröva margaretaflätor dagen till ära. Strax kommer släkten och då äter vi midsommarlunch, sedan blir det traditionell dans runt midsommarstången med grannar och vänner, och ikväll är det fest i växthuset. Fullspeckat schema med andra ord! Nej, nu måste jag gå, men ha en himla fin midsommar nu hörni!!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Finaste klara !! <3

2012-06-25 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0