PIP: Lördagen.

Godmorgon! Igår somnade jag runt 3, och imorse var jag tvungen att gå upp klockan 9 eftersom vi ska till kusten. Jag är vääääldigt trött, men jag får väl försöka sova i bilen antar jag. igår var det ju i alla fall sista dagen på PIP och jag önskar att det bara kunde fortsätta hela sommaren!
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag gör ingen topp tre-lista från gårdagen för allt var så himla bra och jag skulle aldrig kunna bestämma mig. Men bäst var ju i alla fall Winnerbäck. Precis när han började sjunga Jag har väntat på ett regn så började duggregnet falla och det var så fint på sista låten när såpbubblor och ballonger studsade runt i luften. Eftersom jag drar till kusten i en vecka, så blir det inga inlägg förrän tidigast på söndag. Ha det bra nu hörni så hörs vi om en vecka, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0