PIP: Fredagen.

Hejhej! Igår var det fredagen den 6 juli, alltså en helt uuuunderbar dag. Nämligen dagen då jag såg Kent live för första gången! Igår var också dagen då det riktiga festivalvädret kom, lagom till att Melissa Horn skulle börja spela. 
 
 
 
 
(ledsen för suddig bild, men han ville aldrig vara stilla)
 
 
 
 
 
 
Topp tre:
 
1. KENT SÅKLART! De var så himla bäst och fina och hade med sig konfettiregn och vanligt regn och kicken av att stå där fram ( jag hade typ bara två personer framför mig, aaaahh) och hoppa och sjunga med i låtarna och skrika sig hes var det bästa någonsin! Jag skulle kunna prata om hur bra de var huuuur länge som helst, men om jag skulle beskriva det med ett ord skulle det vara MAGISKT.
 
2. På delad andraplats kommer nog Melissa Horn och Kapten Röd. Melissa var så himla fin och personlig och sjöng vackert i regnet, men till Kapten Röd hoppade man sig svettig och det är ju inte så illa. De får andraplatsen båda två, men av helt olika anledningar.
 
3. KAU som hade fina gula regnkappor som man fick ta när det regnade som mest.
 
Nu sitter jag och äter kakor och inväntar sista PIP-dagen som kommer bli superbra med Den Svenska Björnstammen, Markus Krunegård, Deportees, Timbuktu och självklart Lars Winnerbäck! Ha det fint i regnet, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0