Down in Paris they walk fast. That is, unless they're walking slow.


Hejsan! Nu är jag trött och slappar i väntan på pizza efter en mycket bra kväll och natt med fina vänner. Här kommer en liten lista snodd av bästa Elsa Billgren!
 
 
Jag längtar efter: Hösten, konstigt nog. Jag tycker att det är så himla mysigt att få gå omkring i tjocka tröjor och raggsockar och dricka massa massa te.
 
Jag är ledsen över: Ingenting särskilt faktiskt, allt är bra.
 
 
Jag äter helst: Just nu tycker jag bäst om rostade solroskärnor, yoghurt med banan, blåbär och linfrö, körsbärskräm och mörk choklad.
 
 
 
Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning: Hmmm, framtiden kanske...
 
Det finaste jag vet är: Familj och vänner, gamla klänningar, mina katter, Stig Lindbergs porslin, Doctor Martens, pioner, te och stringhyllor.
 
 
Jag läser: Massvis med fina bloggar och annat trevligt.
 
 
 
Jag är galet stressad över: När skolan börjar igen kommer stressen säkert, men nu på lovet är allt frid och fröjd.
 
 
Jag lyssnar helst på: Just nu blir det mest Belle & Sebastian och Regina Spektors senaste platta.
 
 
Jag drömmer om: Att resa jorden runt och att få det perfekta livet som jag alltid velat ha.
 
Jag blir nostalgisk av: Att sjunga Krakel Spektakel-sånger i bilen på väg till kusten med min fina kusin.
 
 
Ha det bra, det ska jag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fina Kusinen

Puss påå dig Klara !

2012-08-01 @ 16:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0