You're the apple of my eye.

Hejhej! Idag är det måndag, och för att vara en måndag är jag förvånadsvärt glad. Jag har inte överdrivet mycket läxor, solen skiner och jag slutade tidigt, så vad finns det för anledning att inte vara glad? Jag är väldigt inne på äppeltrenden just nu, och gissa var jag har fått den ifrån? Jo, monki, som alltid. ÄLSKAAAAR MONKI. Jag är där så ofta att personalen börjar känna igen mig och de stirrar på mig varje gång jag går dit. Illa, jag vet. Men jag är väl lite monkibesatt antar jag. Ett skepp kommer lastat med äpplen!
Bild 1:
* ÄppelT-shirt
* Sminkspegel
* Brosch
* Halsband
Bild 2:
* Äppelblus
* Tygpåse
* Örhängen
* Plånbok
Ja, nu vet ni lite saker som finns på Monki för er som är äppelsugna! Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0