I confess it's all true. I'm a mess what a fool. Now what do I do.

Godmorgon allihopa! Nu har jag kommit in till stan och lägenheten igen. Men när jag kom in i köket såg det ut så här:
Fint? Nej. Vi håller på och gör om i köket så just nu är det inte så vackert. Men jag menar, vi klarar oss.
För spisen fungerar ju. Och diskmaskinen också. Vi har ju kyl och frys, så vi har egentligen allt som behövs.
Bord och stolar, vattenkokare, ja, rubbet. Själva köket kommer på onsdag och ska installeras under torsdag och fredag. Men det är mycket mer som ska göras. Golvet ska slipas och målas, det ska tapetseras och målas på väggarna, bjälken i taket ska döljas osv. Men nog om köket nu. Här är fem nya grejer som flyttade in hos mig nyligen:
Vääääääärldens finaste bänk från Åhléns som jag hade spanat på hur längre som helst innan jag äntligen köpte den.
En vit pappväska från Panduro och en likadan fast mindre och blå. Och på toppen står min fina ekorrplåtburk som jag ju redan visat. Men om någon glömt var den kom ifrån så var det Kardemumma.
Och till sist har vi 20 tunna galgar i olika färger som ska få hänga i min "typ-walk in closet". Vad tycker ni om mina nya prylar?
Nu ska jag på stan med Hanna en liten stund. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0