It should be winter now, but my mind is still june.

Inser nu att jag längtar tillbaka något så förfärligt till sommaren 2011, geeee miiiig soooommaaar!!! Jag längtar tillbaka till fotograferingar med Frida i trädgården.
Till kvällsdopp i flytvästar och sommarcafé med bästa Hanna.
Och till gula tandemcyklar och stora fält på Ven.
Jag längtar tillbaka till körsbärssaft och rabarberpaj i Snåstad.
Men mest av allt längtar jag tillbaka till Grekland.
Och även om den här sommaren kanske inte bjuder på någon utlandsresa till Grekland, så kommer den bli superbra ändå med lite hjälp av sol, sommarklänningar, vänner och Putte I Parken. Så nu lovar jag mig själv att sommaren 2012 ska bli den bästa någonsin! ♥

Kommentarer
Postat av: bigsis

skriv gärna att det är från mig du tagit bilderna också, tack.

2012-01-25 @ 21:06:04
URL: http://hellocountryside.blogg.se/
Postat av: Du vet nog vem

Härliga bilder. Sommar är underbart meeeen

erkänn att snö också är kul och vackert!

2012-01-26 @ 18:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0