Rice, Bloomingville, House Doctor och Greengate.

Hehej! Igårkväll kom jag hem från Branäs. Jag fotade tyvärr nästan inget alls, men om man skulle sammanfatta det så var det lite såhär:
Och lite såhär:
Inte så fel med andra ord. Snart börjar skolan igen. Jobbigt, men jaja, man får väl stå ut antar jag. Just nu sitter jag och kollar lite inspiration till rummet och om ni har lust kan ni ju kolla de här märkena: Rice, Bloomingville, House Doctor och Greengate. Mest inspiration får jag själv nog från Rice tror jag, det är ett mycket bra märke! Här i Karlstad säljer de lite Rice-grejer på Kardemumma om ni hittar något som ni blir sugna på att köpa. All fyra märken hittar man här: http://frokenfraken.se/shop/. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0