Gulle-tussan och jag.

Idag är en dålig dag. Sad news number 1: Jag mår inte alls bra, så jag stannade hemma från skolan idag, bläää! Men nu mår jag lite bättre i alla fall, jag får försöka vila upp mig så jag orkar gå imorgon. Ibland har man ju dåliga dagar, men de går över om man bara väntar lite. Sad news number 2: Min lilla berättelse som jag skulle lägga upp är försvunnen! Poff! Väck! Word dukumentet  med den andra delen är helt borta, men jag råkade väl stänga innan det hunnit sparas helt eller något, klantig som jag är. Hur som helst, vad jag ville säga var att det inte kommer någon fortsättning, ni får helt enkelt hitta på slutet själva, men that's life. Just nu sitter jag framför datorn samtidigt som Siri sitter och spinner bredvid mig i fönstret, en av hennes favoritplatser.
Den lilla gossan fick en knäpp förut och började kasta sig in i väggarna som hon gör ibland. Men jag antar att det är mitt fel, jag gav väl henne inte tillräckligt med uppmärksamhet, haha. Nej, nu får jag nog försöka få i mig lite mat. Ha det fint! Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄÄÄÄ!!! Den som verka så bra. :(

Hur som helst så fin blogg!

2012-01-19 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0