Ett tidsfördriv att dö för.

Hej  i stormen! Här regnar och blåser det som bra den och jag börjar på riktigt fundera på att offra vad som helst till vädergudarna( till och med min syster) om de fixar snö och mysigt väder. Hur som helst så kom vi ganska nyss hem från stan där vi har varit största delen av dagen och handlat skidgrejer. Vi åker till vår stuga i Branäs på torsdag och alla mina saker var för små, så det var dags att skaffa nya. Detta fick jag med mig hem:
* Ett par skidbrallor från Intersport
* Vit skidjacka från Teamsportia
* Underställ i microfleece från Teamsportia
* Vit hjälm, skidglasögon och mössa från Stadium
Köpte lite annat än skidgrejer också, nämligen:
* Toning från Affection.
* En jättefin burk med ekorrar på från Kardemumma som ska få bo i mitt rum.
* Vit sportbh från H&M.
Nu när jag ändå håller på så kan jag ju passa på att visa vad jag har köpt på rean också:
En rostorange kofta från Monki.
Ett par rutmönstrade shorts från BikBok.
Och en superfin mönstrad tröja med katter på från H&M. Jag älskar den! Jag fick ett par nya pjäxor idag också, men de fick inte vara med på bild. Det bästa köpet var nog microfleecestället.
Det är hur mysigt som helst och från och med nu ska jag bo i det. Jag har faktiskt på mig det nu när jag skriver och jag planerar inte att ta av det på ett låååångt tag.
Nej, nu ska jag äta nachos. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0