Cruise Collection.

Åh, mår som en död fisk! Bläää. Jag har dragit på mig en förkylning som har börjat smyga sig på. Ont i halsen, huvudvärk, yrhet, usch. Men jag får väl skylla mig själv antar jag, när jag jag cyklar utan mössa så det sticker i öronen för att de är så kalla. Jaja, enough med klagandet nu. Jag fortsätter lite med den här längta ihjäl mig till sommaren-grejen, så jag tänkte visa en bikini som jag är väääldigt sugen på att beställa.
Blev kär när jag såg den! Så fin! Den är från Versace for H&M cruise collection, för er som undrar. Tänk er den bikinin tillsammans med ett par sommarbruna ben, underbart! Det var inte så mycket annat i kollektionen som jag gillade, men den här bibkinin var helt annorlunda mot det andra tycker jag. När jag skulle beställa upptäckte jag dock att den var slutsåld, i alla storlekar! Synd, men jag får vänta tills lagret fylls på helt enkelt. Senare ikväll blir det thaimat på Tom Yam, mysigt, hoppas jag mår lite bättre då(om inte så får jag väl käka ipren...).
Ha nu en riktigt go fredag hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0