Again the sun was never called, and darkness spreads over the snow.

Hejsan allihopa! Nu drar jag snart till Branäs för två dagars skidåkning. Det ska bli skönt att få komma till ett ställe där det faktiskt är vinter och det ska bli så roligt att få se den nya stugan uppe på toppen. Nu har jag precis packat klart och väntar mest på att vi ska åka.
Hejdå tråkväder Karlstad och hej snötäckt Branäs!
Jag hittade lite mobilbilder från förra vintern när vi var i där, här är Hanna och Frida i backen
Jonathan, Hanna och Frida på Brants.
Och Hanna, Frida och Christina i backen. Jag hoppas att det blir lika fint och roligt i år igen!
Ha det bra i helgen så hörs vi på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0