5 bra saker en lördag.

Hejsan! Idag är det lördag, så vad passar bättre än lite bra saker så här på eftermiddagen? Jag har tänkt att börja göra små inlägg med fem bra saker lite då och då, här kommer det första.

Film/serie:
The secret circle.



Den nya serien The secret circle från CW har snabbt blivit en favorit hos mig. Jag såg ett avsnitt och sedan var jag fast! Den handlar om de sex tonåringarna Cassie, Faye, Adam, Diana, Melissa och Nick som är häxor. Här är en länk om ni vill läsa mer eller kolla på serien: http://www.cucirca.com/2012/01/07/watch-the-secret-circle-online/
Skönhetsprodukt:
Bodybutter.

Jag fullkomligt ÄLSKAR bodybutter från The body shop! För det första luktar det himmelskt och för det andra får man babymjuk hud av det.
Här ovanför är bara några av alla dofter som finns. Själv har jag Moringa, Passionsfrukt och Apelsin men jag är väldigt sugen på att lägga till Mango och Körsbär till min samling. Det finns ju inte bara bodybutter på The body shop, de har massor av andra saker också. Jag har tillexempel flera skrubbar, body lotions och duschkrämer därifrån. Något annat som skulle vara roligt att ha är deras shampo med banandoft, vad tror ni om det? Här i Karlstad ligger The body shop i Duvanhuset och just nu har de rea, så skynda dit vetja!
Klädesplagg/Skor:
Strumpbyxor.
Just nu använder jag mest kjolar och klänningar och då måste man ju ha på sig strumbyxor eftersom det är så kallt ute. Tyvärr är jag lite tråkig och använder mest svarta trots att jag har typ 100 par olika strumpbyxor. Men om man vill ha ett lite roligare alternativ kan man klicka sig in på topshop, där har de massor av roliga strumpbyxor och tights. Varför inte dessa randiga?
Mat/sötsak:
Regnbågstårta.

Något som jag aldrig testat att göra, men som jag gärna vill, är regnbågstårta. Den är så himla fin med alla sina färger, eller vad tycker ni?
Man vill bara äta upp den så fort man ser den!
Pryl:
Roberts radio.

Jag skulle jättegärna vilja ha en Roberts radio!
Jag menar, vem vill inte ha en sån här? En pastelligt ljusblå skulle jag inte säga nej till.
Ja ni, det var alla bra saker jag hade för idag. Men det kommer snart ett nytt inlägg med bra saker, så ni behöver inte vara ledsna. Ha en riktigt bra lördagskväll hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0