Zombies och Vee Speers.

Hejsan! Idag är jag hemma från skolan. Jag har blivit förkyld, IGEN. Jag vet inte om det är något fel på mig så att jag drar till mig förkylningar som en magnet, eller om jag bara har väldigt otur som blir smittad hela tiden. Kanske är det samma förkylning som retsamt stannar kvar och dyker upp lite när den känner för det, vem vet? Ni får ingen gif för idag är jag inte i mitt vackraste läge. En del säger att alla människor alltid är vackra även om de är sjuka, men då får de nog räkna bort mig. När jag är sjuk ser jag ut som en zombie, bokstavligt talat, och vem gillar zombies? Jag menar, de äter människor. Vad är vackert med det? Nej, nu halkade jag in på helt fel spår här och det blev lite konstigt...hur som helst så tänkte jag visa några affischer som jag är sugen på att beställa.
Affischerna kommer från fotografiska och det är fotografier som superduktiga Vee Speers har tagit. Jag tycker att de är jättehäftiga och är mest sugen på de två första, men jag är inte säker. Vad tror ni? Ha en bra måndag hörni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar fågeln bäst Trooor jag ;)

2012-02-20 @ 18:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0