En tripp till huvudstaden = 1000 kr fattigare.

Hejsan! Nu har det inte blivit något inlägg på ett par dagar för vi har ju varit i Stockholm, hihi! Idag har jag varit ute på en liten photoshoot med Frida, men de bilderna får ni se senare. Jag ska sova hos Wilma idag, vi får se om Mathilda hänger på också, kulkul. Men nu är ni väl jätteförväntansfulla för att få se vad den shoppinggalna Klara har hittat i huvudstaden? Jaja, självklart. Ni ska få se nu i alla fall!
En suuuuperfin sjömansklänning från Monki. Jag har önskat att jag ägde en sådan här jättelänge, och nu gör jag det, skepp ohoj!
En ljusgul ryggsäck från BeyondRetro. Jag tänkte ha den som skolväska (om mapparna får plats i den, men det tror jag) så slipper jag trycka i alla mina olika väskor i cykelkorgen om mornarna, nu kan jag istället ha en på ryggen när jag cyklar!
Och till sist så köpte jag mig en liten blå hatt från Monki, WIIE! Jag köpte också tre par fintrosor från Topshop och ett sov-set från Accessorize, men det får ni ingen bild på. Om någon missat den butiken(alltså Accessorize) , så ta en titt när ni är i exempelvis Stockholm eller Göteborg, den är världens mysigaste med massor av smycken med mera.  Annars så har ju sportlovet börjat, skööönt! Ni får ha en bra söndag så hörs vi, puss!

Kommentarer
Postat av: magdalena

Beyond retro-min nya favoritaffär. Snygg kläning, hatt och väska :)

2012-02-28 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0