This is the start of a beginning // This is the beginning of a start.

Hej! Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har inte haft så mycket tid och när jag väl haft tid så har jag inte orkat osv, osv. Nu i helgen har jag i alla fall flyttat in i mitt rum, åh vad jag är glad! Det är så skönt att ha ett eget rum så ni anar inte. Just nu ligger jag i min nya, mjuka säng med vita, fluffiga påslakan och kollar lite bloggar samt pluggar SO. Vi har prov på torsdag, bläää.
Nu har jag förresten fått en ordentlig garderob så att jag kan ha lite ordning bland mina tusentals kläder.
Bilden suger, jag vet. Men kameran har laddat ur så jag får visa hela rummet någon annan gång istället. Annars så har jag inte så mycket för mig. Jag mest pluggar, softar i sängen/soffan och taggar inför Branäs om vartannat. Vad har ni för er?
Vi hörs, kram!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej Klara!



Hoppas allt är bra med dig, vi ska ju också åka till Branäs v 8. Är ni där då??

Kram Patricia

2012-02-07 @ 11:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0