Tebjudning.

Hallå allihopa! Det senaste dygnet har jag spenderat i Skattkärr med de bästa där vi har badat bastu, sett på film, gjort klart vårt musikprogram till idrotten och haft det alltmänt mysigt. De två kommande dagarna har jag ingenting planerat och det känns faktiskt väldigt skönt, jag ska bara vara hemma och ta det lugnt. Igår så hade ju jag och Frida en liten photoshoot och temat var "mad teaparty" som i Alice i underlandet, ni vet. Här är några av mina favoriter snodda från Fridas blogg!
Jag tyckte att det blev bra och att vi fick till den rätta "känslan", vad tycker ni? Jag hade förresten på mig den nya sjömansklänningen på fotograferingen, hihi. Nej, nu ska jag slänga mig i tvsoffan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0