Solen i ögonen.

Idag är jag så glaaaad! Trots att min näsa rinner, att jag har spanskaprov imorgon och att jag hade motvind hela vägen hem, är jag så himla glad! Det finns många anledningar att vara just det en dag som denna; jag ska till Stockholm på lördag, det är strålande sol och termometern visar över 9 grader, jag har avklarat mitt svenskaprov och är faktiskt nöjd. Jag har märkt av två vårtecken idag 1. det är fullt av grus på vägarna efter snön som smält och 2. mina växlar har tinat upp efter att ha varit fastfrusna på 3:an hela vintern. Idag har jag också på mig min bästa kjol och mina vårkängor. WIIIE!
Nu ska jag fortsätta eftermiddagen med att dricka te, plugga och peppa inför Stockholm. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Blåsfisk

Heej klara!! Jag gillar också våren :3 fin kjol ;) jag ska också till stockholm (sen vidare till Uppsala) kul vaa?? :DD hejdå :)

2012-02-23 @ 19:37:51
URL: http://Nannnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0