Ösregn, kiwi och The Shaky Hands.

Goddagens! idag har jag haft min första skoldag, det har väl varit helt okej. Vi har inte gjort så värst mycket eftersom vår skola byter skolbyggnad så dagen har mest bestått av att gå vilse, kolla på grisar i mariebergsskogen och fika. När jag, Evelina och Nanna skulle cykla hem så började regnet dock ösa ner, så när jag kom in såg jag ut ungefär som en blöt hund.
 
 
Annars har jag sett ut ungefär såhär:
 
 
Klänningen är mammas gamla och koftan har jag snott av Frida, men tror den är secondhand. Just nu sitter jag och fixar på Spotify och har precis ätit lite mellanmål bestånde av kiwi, grönt äpple och blodapelsinjuice.
 
 
Just det! Jag har hittat ett nytt jättebra band. The Shaky Hands heter de, lyssna på dem! Torsdagspussar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0