Onsdag med frisörbesök och ett spännande paket.

Hejsan! Idag har jag varit hos frisören för det var meningen att jag skulle bli lite ljusare i håret. Jag hade nog helst velat göra en avfärgning av min mörka färg, men det sliter ju så på håret. Istället fick jag slingor och är helt okej-nöjd. Dock ska jag gå dit flera gånger och lägga i mer slingor varje gång så att det till sist blir ljust ändå. Jaja, ungefär såhär blev det:
 
 
Det syns nästan ingen skillnad men det är i alla fall lite mer liv i håret och jag har kommit bort från det där svarta. När jag mötte upp mamma hos frisören fick jag ett väldigt spännande paket som innehöll det här:
 
 
 
 
Mina efterlängtade Dr.Martens!!! Tjoho! Jag vet att jag har newbody-strumpor på bilden och jag vet att det är fuuult, men ändå. Jag var ju bara tvungen att visa mina små docs! Imorgon börjar skolan, det ska bli både skönt och jobbigt. Skönt att få lite rutiner och jobbigt att få..ja..skola helt enkelt. Ha det fint,puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0