Om ägg och sånt.

Hejsan! Idag är det ju påskafton och hittills så har min dag sett ut ungefär så här:
Jag började självklart min morgon med att äta ett ägg till frukost.
Sedan skulle jag försöka klä mig lite påskigt i prästkrageklänning från H&M och knallgul kofta från JC. Jag tycker faktiskt att jag lyckades ganska bra!
Och jag var ju tvungen att baka påskgodis också. Den här gången blev det Peanutbuttercups och White lemoncups. MUMS!!!
Till sist gjorde jag lite hemmaspa med havregrynsskrubb och ångbad med citron och vitsippor. Lite senare ska vi åka till skattkärr och äta påskbord och ha det mysigt. Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: H

Glad påsk!! <3

2012-04-07 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0