Ett litet söndagstips.

Hejhej! Igår var jag ju med Hanna och Mathilda och såg Hunger Games, och den var jättebra! Den rekommenderar jag verkligen. Idag är jag trött så det har blivit en slödag för mig, jag ska även plugga lite SO. Imorgon får vi se om jag blir lite bättre på att blogga, men så länge får ni ett litet tips på en väldigt bra serie jag har kollat på.
Den heter Switched at Birth och jag älskar den! Jag har tyvärr redan sett klart alla avsnitt och väntar nu bara på att det ska komma fler. Som man hör på namnet så handlar den om två tjejer som blev förväxlade vid sin födsel och hamnade i varandras familjer. Den är inte så värst spännande, utan mer en mysserie att kolla på. Om ni vill läsa mer om vad den handlar om eller titta på avsnitt så kan ni göra det här: http://www.tv-links.eu/tv-shows/Switched-at-Birth_25884/ Förresten så tittar jag ut genom fönstret och ser att det snöar! Hallå?! Jag trodde att våren hade kommit, vad hände med det? ARRRGGGGHHHHHH, jag blir sur! Hur som helst så ska jag fortsätta slöa och vara ledsen över snön nu, ha en fin söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0