Vi ska sy och vi ska klippa.

Hej! Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag, men har haft fullt upp. Nu har jag ÄNTLIGEN avslutat mitt lilla syprojekt som jag har hållt på med, det känns skönt. Här är symaskinen, den är Christines bara så ni vet.



Ni får inte veta vad jag håller på med, så jag la upp en bild där bara en liten del av arbetet är med. Jag kommer att avslöja senare vad det är för något, men inte än. Så här hemlighetsfull är jag.



Men det gick ju bra, så tummen upp!

Nu tänker jag inte berätta något mer om detta så över till något annat, nämligen Siri! Imorgon kväll hämtar vi henne, jag är jätteglad! Gud vad mysigt med en liten mjuk, underbar, gosig kattunge som springer runt i huset. Jag längtar ihjäl mig snart!

Ni får ha det bra och ta hand om er. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0