Time to chill.

Igår hade jag en väldigt fin dag med först bad och sedan mys med tjejerna.

Jag hade massor av badbomber från Lush och tänkte att det kanske var dags att använda någon.
Det var väldigt svårt att välja en, men till sist blev det den här. BLUEBERRY BOMB med ett hemligt meddelande.
Jag hade tänt ljus och det var väldigt mysigt.
Grodan fick vara med.
Och hjärtkudden också.
När man släppte i bomben pyste och fräste det som bara den. Vattnet blev alldeles lila och det doftade jättegott.
Ja, ni förstår nog vad jag menar, det var supermysigt!
Senare på kvällen begav jag mig mot skattkärr och de här fina tjejerna.
Vi skulle nämligen ha filmkväll, med chips, godis, dricka och film såklart.
Det var väldigt trevligt.
Förresten så var jag i Stockholm med de här korvarna förra helgen, här kommer några bilder.
Ebba och Wilma på tåget.
Mathilda på tåget.
Och jag som provar min blivande bröllopsklänning på Beyond Retro.
Det var nog allt jag hade för idag. Förresten kommer jag nog inte vara så bra på att uppdatera, men vi får väl se. Nu ska jag packa, åka in till stan, lyssna mer på Regina Spektor, dricka te och bara ta det lugnt.
Hejdå! Godnatt! Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0