MY MILK TOOF en mörk måndagskväll.

Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra start på veckan! Själv har jag varit väldigt trött, men jag har lyckats ta mig igenom dagen hyfsat bra. Den här veckan har vi läsvecka i skolan, det är skönt. Då läser vi på nästan alla lektioner och man får ha med sig kudde! Jag funderar på att ta med min mysiga pläd men det är nog att gå för långt. Om ni har en ganska tråkig måndagskväll, precis som jag, så kan jag tipsa om en bra blogg. Den heter "MY MILK TOOF" och är nog det gulligaste som finns. Den handlar om två små mjölktänder som heter Ickle och Lardee och den berättas nästan som i sagoform. Det är en person som lägger ner otroligt mycket tid på att skapa små mjölktänder i lera, fixa fram saker i mini storlek åt dem, fota dem i olika sammanhang och sedan blogga om det. Allt detta gör denna person bara för att sådana som jag ska få skratta lite en mörk måndagskväll, och det tycker jag är väldigt fint. Ni kanske inte riktigt förstår vad jag menar, så här kommer några bilder.
Visst är det det finste och gulligaste och mysigaste ni har sett!? Om ni fortfarande inte förstår vad bloggen handlar om kan ni ju alltid kolla in den: http://mymilktoof.blogspot.com/
Hoppas att ni drömmer sött! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0