The awesome tree of clothing.

Jag har ju inte visat så mycket av mina kläder i bloggen och det är ju synd eftersom kläder är något som jag tycker mycket, mycket om. Jag är lite halvt shoppinggalen och har handlat mycket nya höstkläder. Här kommer mina höstfavoriter i ett träd.
Här är det. Mitt klädträd. Visst är det fint?
Grön klänning: Monki 350 kr
Orange kofta: H&M 100 kr
Puderbeige blus: Monki 350 kr
Blommig knytblus: Monki 300 kr
Knästrumpor: H&M 80 kr för två par
Basker: Monki 80 kr



Randig klänning: H&M 100 kr
Röda strumpbyxor: Indiska 80 kr
Senapsgul kjol: Monki 300 kr
Roströd blus: Monki 300 kr



Vinröd halsduk: BikBok 200 kr
Svart polotröja: H&M 150 kr

Haha, det slår mig nu att nästan alla mina kläder kommer från Monki och H&M! Jag gillar deras kläder, så det är väl inte så konstigt egentligen. Men jag gillar också mååååånga andra affärer som till exempel Zara, Topshop och Beyond Retro. Jag gjorde  ett träd med skor och väskor också, här är det.
Ryggsäck: Grekland, men märket är David Jones.
Brun axelremsväska: BikBok 130 kr
Alla skorna är från mammas fina skogarderob, så på de vet jag inte pris eller inköpsställe, men jag hoppas att ni kan få inspiration av dem ändå!
Här är ett par bruna gubbskor som skär in något så fruktansvärt i hälen när man ska sätta på sig dem.
Två par klackskor. Ett par svarta med spännen, som ni också kan se på headern (jag vill adoptera dem!), och ett par jättefina vinröda i mocka.
Idag har jag inte gjort något särskilt. Jag har läst lite, ätit god gulaschsoppa i Skattkärr och planerat lite mer inför halloweenfesten. Nu ska jag få i mig något mer att äta, dricka te och slappa framför tv:n. Kanske hinner jag också kolla på ett nytt avsnitt av "Pretty little liars". Nu är det tillbaka efter ett "midseason break", yaaay! Kolla in den serien, den är bra!
Puss, hej och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0