Professor Klara.

Goddagens! Idag har jag som vanligt varit i skolan, men jag har gjort två prov och ett läxförhör. Hoppas, hoppas, hoppas att det gick bra! På NO lektionen fick vi göra något som var helt nytt för mig. Vi skulle få vatten att koka med hjälp av en brännare! Det gick ju sådär kan jag säga. Någon lektion framöver kommer jag att få ta brännarkörkort, och det får vi ju se hur det går.... Det var i alla fall roligt och vi fick ta bilder, så här kommer några.
Här är jag! Professor Klara. Med både labbrock och skyddsglasögon.(förlåt för den dåliga bildkvalitén.)
Jag, Nanna och Mathilda jobbade tillsammans.
Men Joar var också med på ett hörn, för han kunde inte låta bli att hela tiden komma och rätta oss när vi gjorde fel.
Det här var den enda bilden jag fick på Mathilda eftersom hon bara ville ta kort på andra.
Men jag fick många fina bilder på Nanna.
Här är Hanna.
Här är Magdalena.
Och här är Wilma. Hon var mycket koncentrerad och det gav resultat, för hon klarade allt utmärkt!
Frida var en väldigt stolt lärare.
Det var den roligaste NO lektionen jag har haft! Men nu ska jag till teatern och jobba lite.
Professor Klara önskar er en fortsatt trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE bilder! Trevlig torsdag du med!

2011-10-20 @ 20:33:18
Postat av: Anonym

NICE bilder! Trevlig torsdag du med!

2011-10-20 @ 20:33:54
Postat av: mormor/m-l

Va trevligt ni har det annat var det på min tid

kram

2011-10-20 @ 21:48:20
Postat av: Nanna

hAHAHAHAHAHHAHHAHA vilka fina bilder, håller med om att det var den roligaste NO-lektionen på länge :)

2011-10-23 @ 13:30:19
URL: http://www.nannnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0