ELLEx2

Hejhej! Idag var det vääääldigt grått och trist ute, och då blir jag vääääldigt nere. Så därför gick jag ner till Konsum och köpte mig en välbehövlig ELLE INTERIÖR. Där fanns det massor av fina inredningstips som gjorde kvällen lite gladare.
Där fanns det saker som var väldigt fina och häftiga.
Men den här var nog mest häftig...
Jag tycker att det var en väldigt bra idé att måla en klocka på väggen och sätta en riktigt i toppen, vad tycker ni?
Det fanns ett gulligt barnrum med.
Och en exremt fin garderob med både tyllkjolslampa, klädställning, lådor, skohylla och massor av andra bra grejer!
Idag hade jag sån tur att Alma hade fått sin vanliga ELLE tidning, så jag fick dubbel inspiration!
Där fanns det såklart också massor av fina grejer, här är några favoriter.
Carina Bergs coola röda kappa.
Parfymen "OH LOLA!" från Marc Jacobs.
Vackra klänningar, knytblusar och kragar från 30- och 40-talet.
Fyra sidor om bakverk med choklad!
Det var nog det jag hade för idag. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0