Ja må hon leva!

Godmorgon! Idag gick jag upp extra tidigt för Christine fyller år! Vi skulle överraska henne med paket och frukost på sängen, jag var trött kan jag säga men det gick bra ändå. Vi hade fixat en ganska speciell, men rolig, present och jag tror att hon tyckte om den. Jag tänkte att jag kanske skulle skriva en grattishälsning här i bloggen, så grattis Christine!

Igår skrev jag att jag skulle lägga upp receptet på pizza, men det blev lite sent eftersom att bion inte slutade förens ungefär halv 12. Då var jag trött och orkade inte lägga ut något recept. Just nu hinner jag inte heller, för vi får gäster klockan 11 och jag måste göra mig i ordning. Men jag lovar att lägga upp det när de har åkt hem.


Som jag skrev så såg vi ju på "En Dag" igår. Den var så himla fin, men väldigt sorglig. Jag var nära på att börja gråta, och jag gråter aldrig till filmer (förutom till Titanic) så det måste väl ändå betyda att den var bra? Den är i alla fall på min topp tre lista över fina filmer, där finns också "The timetravelers wife" och "The notebook". Alla filmer är absolut värda att se!

Men nu måste jag rusa, gästerna kommer när som helst. Senare ikväll ska jag förresten jobba i foajén på premiären av Cabaret som Värmlandsteatern sätter upp. Hoppas att vi ses där. Willkommen, Bienvenue, Welcome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0