These are a few of my favourite things.

Hejhej! Just nu finns det så otroligt mycket fina saker runt omkring mig. De dyker upp överallt! Här kommer några favoriter.
*God mat
Att Frida har flyttat är kanske inte en fin sak, men något bra för det med sig! Nu kan vi äta massor av god mat som hon inte tycker om, som pasta med tomatsås, chili, bacon och parmesan tillexempel.
*Sagolika sängar
Ja, hur mysigt är det inte med sängar som ser ut att vara hämtade direkt från en prinsessaga? Så här ser min ut just nu. Att Selma dessutom har hittat en ny favoritplats på mitt lapptäcke gör det hela om möjligt ännu mysigare.
* Extremt mjuka plädar
Idag köpte jag och mamma en ny pläd till min säng. Den är mjukare än alla kattungar i världen och fluffigare än alla moln i hela atmosfären. När man väl har krupit in i den är det svårt att hitta ut.....
*Weheartit
Weheartit känner nog de flesta till, men jag kan ändå inte låta bli att skriva med det. Åh! vad alla bilder där är vackra!
*Stringhylla
Något jag verkligen vill ha just nu är en Stringhylla. De är så fina! Jag skulle gärna ha en i rött eller någon annan häftigt färg. Tänk dig, en röd Stringhylla på väggen fylld med alla dina favoritsaker. snyggt, eller hur?
*Tyllkjolslampa
Och en lampa gjord av en tyllkjol skulle inte heller vara så fel.
*Kryddigt te
Det godaste teet just nu är Rooibos Chai. Det är ett rött chai te med smak av chili och vanilj. Det smakar kryddigt och alldeles underbart! Ett plus är att det är perfekt att göra chailatte på.
*Hembakat
Hembakat är ju godast, men vad är godast av det hembakade? Bullar såklart! Extra gott blir det om man dricker chailatte till.
Det var allt för idag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: marie-louise

Vilken mysig blogg du har! Tack för alla fina tips.

m-l

2011-10-12 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0