Söndagsångest, katter och ostfrallor.

Blä! Imorgon är det skola igen. Jag orkar inte. Kan inte hela livet bestå av helger? Det skulle vara skönt. Eller så skulle man kunna vara en katt. Då behöver man ju bara äta, sova och kanske jaga lite möss då och då. Katter har inga läxor och dessutom gosar folk med dem hela tiden. Hur härligt låter inte det?



Jag vill vara som söta Siri. ( bild snodd av frida)

Idag kom HanniBananni hit. Hon, jag och Christine gick på höstsalongen på muséet. Det var fint. Sedan skulle jag och Hanna gå på stan en stund, jag köpte ett par svarta tumvantar på Monki. När vi kom hem så åt vi och sedan skulle vi planera vår halloweenfest som vi ska ha, vi fick några roliga idéer.

Nu ska jag strax äta kvällsfika med te och nybakta ostfrallor.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är redan söt!

2011-10-17 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0