Ägg och bacon och Siri von Essen.

Hallå hallå! Ni har inte hört från mig på ett litet tag, men jag har haft fullt upp med alla förberedelser inför halloweenfesten. Det blev väldigt bra tillslut! Hanna och Mathilda sov över här igår kväll så idag har jag varit med dem en stund på förmiddagen. När de åkte hem så åt jag lunch med Frida bestående av ägg och bacon, medan jag tittade på lilla Siri som sov så fint i fönstret. Jag har ju förresten glömt att berätta att allt gick bra när hon kom i lördags,  och hon är nog den gulligaste katten på hela jorden!
Senare ikväll ska jag på en liten spakväll hemma hos Moa, det blir nog mysigt!
Det kommer bilder från festen snart, men jag vet inte riktigt när.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0