A night at the opera.

Hallå igen! Eftersom jag uppdaterat så dåligt som kommer ett litet inlägg till på en gång! Jag glömde nämligen att skriva om mitt musikalbesök. Igår gick jag på "Crazy for you" på operan med hela min klass, det var väldigt kul! Den hade egentligen allt som en klassisk musikal behöver; sång, musik, kärlek, bekymmer, tjusiga kläder och massor av riktigt härliga dansnummer. De steppade en hel del i den, och de var väldigt duktiga på det. Den var hur som helst värd att se, så gör det ni med! Här kommer några bilder. (Det är väldigt dåliga och suddiga bilder, för jag hade ju bara med mig mobilen att fota med)



Här sitter de på rad. Frida, Joar, Ebba, Moa och Nora. Moa tycker att det ska bli jättespännande!



Här har vi Evelina och Nanna.



Här kan man skymta Alfreds huvud, Elias huvud, en okänd tjej från skolan, Ingela, Alva, Wilma, Annie, Ebba, Olivia och Kimya.( haha,bildera är verkligen suddiga!)

Det var allt jag hade, hejdå igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0