Chocolate noir

Hej alla männinskor! Idag tog jag ju mig en tur på stan efter skolan, men de hade inte fått in det jag ville ha på Monki. Det var väldigt synd tycker jag, men så fort det kommer till butiken ska jag rusa dit och köpa det! Det blev lite annat på stan istället, nämligen det här.
Ett par tjocka svarta strumpbyxor och ett par likadana mörkgröna från BikBok. Och toning också. Jag har fått väääääärldens utväxt, så det var dags att göra något åt det. Jag har haft toningen många gånger förut och den har alltid funkat bra. Den heter "Chocolate noir" och det är meningen att den ska bli mörkt gyllenbrun, men på mig blir den väldigt mörk, nästan svart, vilket passar mig utmärkt!
Här är jag. Helt osminkad, med toningen i håret och iklädd min gamla kör t-shirt. Om någon någonsin undrat hur jag ser ut i backslick så fick ni se det nu i alla fall.
Resultatet blev så här!
Vad tycker ni? Jag tycker hur som helst att det känns skönt att bli av med utväxten. Jag tror också att man ser skillnaden mer när det torkat helt, så då blir det nog bättre.
Idag har jag bestämt mig för att sova tidigt och kosta på mig en lite lyxigare frukost imorgon bitti. Hur härligt låter inte detta: Morgonpigg, håret är precis som man vill ha det, man kan sitta länge och njuta av en god frukost och sedan sminka sig i lugn och ro och känna att morgonen blev helt perfekt. En sådan morgon vill jag ha, men vi får väl se vad som händer imorgon...
Sov så gott och ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Väldigt fint ! KRAM

2011-11-09 @ 16:56:30
URL: http://ebbaasmans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0